Klachten algemeen en
meldingen van discriminatie

Als organisatie begrijpen wij het belang van privacy en vertrouwelijkheid bij het indienen van een klacht. We willen je graag geruststellen dat we zorgvuldig en verantwoordelijk met jouw gegevens omgaan. Jouw persoonlijke gegevens zullen niet worden gedeeld met de persoon waar tegen je de klacht hebt ingediend. Wel is onze policy dat wij hoor en wederhoor toepassen waarbij chauffeur in de gelegenheid wordt gesteld schriftelijk of mondeling te regageren.


  1. Snelle ontvangstbevestiging
    Zodra wij een klacht ontvangen, bevestigen wij de ontvangst binnen 1 werkdag.
  2. Grondige beoordeling
    De klacht wordt zorgvuldig onderzocht. We verzamelen eventueel aanvullende informatie, zoals ritgegevens of camerabeelden, en horen indien nodig ook de betrokken chauffeur.
  3. Persoonlijk contact
    Binnen 3 tot 5 werkdagen nemen wij contact op met de klant met een inhoudelijke reactie of een voorstel voor een oplossing.
  4. Oplossingsgericht handelen
    Afhankelijk van de situatie kunnen wij een excuus aanbieden, restitutie overwegen of aanvullende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.
  5. Transparante communicatie
    Wij houden de klant tijdens het proces op de hoogte en streven altijd naar een duidelijke en eerlijke afhandeling.
  6. Interne verbetering
    Elke klacht wordt intern geƫvalueerd. Waar nodig nemen we structurele maatregelen om onze service blijvend te verbeteren.
  7. Privacy
    Uw privacy is gewaarborgd; alle verstrekte gegevens worden vertrouwelijk behandeld en niet gedeeld met derden, tenzij hiervoor vooraf uitdrukkelijk schriftelijke toestemming is gegeven of dit wettelijk verplicht is.

Scroll naar boven